Javne nabavke u Srbiji – Nova akta, nova rešenja i primena
23. – 26. januar 2014.
Vrnjačka Banja
Agenda
Četvrtak 23. januar 2014.
I INTERNI AKT NARUČIOCA – PRAVILNIK O SADRŽINI AKTA KOJIM SE BLIŽE UREĐUJE POSTUPAK JAVNE NABAVKE UNUTAR NARUČIOCA
II PLAN JAVNIH NABAVKI ZA 2014 GODINU
– Problemi pri izradi plana
– Primer plana javne nabavke
III NABAVKE NA KOJE SE ZAKON NE PRIMENJUJE
IV DODELA UGOVORA I UGOVOR O JAVNOJ NABAVCI
V OKVIRNI SPORAZUM
– Rešenje u Zakonu
– Primena u praksi
Subota 25. januar 2014.
VI PRAKTIČAN PRIMER – RADIONICA: IZRADA INTERNOG AKTA NARUČIOCA
Praktičan rad obuhvatiće izradu internog akta uz aktivan rad učesnika. Cilj ovog praktičnog rada jeste da svaki učesnik savetovanja napravi interni akt prema potrebama svoje ustanove ili preduzeća.
VIII OKRUGLI STO – PITANJA I ODGOVORI
Okrugli sto obuhvatiće odgovore na pitanja koje učesnici savetovanja postave pre i u toku savetovanja. Cilj okruglog stola je razmena iskustava i diskusija o problemima primene Zakona o javnim nabavkama u praksi. Učesnici mogu postaviti pitanja pre savetovanja na e-mail: office@iep.rs ili na faks 011/655-76-30. Odgovori na sva pitanja koja budu postavljena pisanim putem na savetovanju, biće dostavljeni učesnicima u pisanoj formi nakon savetovanja.
*Organizator zadržava pravo izmene predavača i rasporeda
Lokacija održavanja









HUMANITARNI RAD U USTANOVAMA
OBRAZOVANJA I VASPITANJA


U USTANOVAMA OBRAZOVANJA
I VASPITANJA


VREDNOVANJE KVALITETA RADA USTANOVE


STALNO STRUČNO USAVRŠAVANJE


PRAVA, OBAVEZE I ODGOVORNOST
