Program poslovanja za 2021. godinu
Javna i javna komunalna preduzeća u Srbiji
24. novembar 2020.
Webinar

Kontaktirajte nas

Ukoliko imate bilo kakvo pitanje, slobodno nas kontaktirajte. Naši zaposleni će Vam ubrzo odgovoriti.

Institut za ekonomiju i pravo organizuje webinar kome je tema poslovanje javnih i javnih komunalnih preduzeća u Republici Srbiji. Sva javna i javna komunalna preduzeća su obavezna da dostave godišnji program poslovanja za 2021. godinu, odnosno trogodišnji program poslovanja za period 2021-2023, odnosno da programe poslovanja za 2020-2022. revidiraju u skladu sa Zakonom. program poslovanja javnih preduzeca

Webinar je namenjen direktorima i drugim odgovornim licima u javnim i javnim komunalnim preduzećima.

Objavljivanjem smernica za izradu godišnjeg odnosno trogodišnjeg programa poslovanja nastala je obaveza kojom je predviđeno da javna i javna komunalna preduzeća u pripremi ovog akta polaze od ciljeva i smernica ekonomske i fiskalne politike Vlade, da se pridržavaju strateških, zakonskih i podzakonskih akata koja primenjuju u svom poslovanju, kao i da izvrše sveobuhvatnu analizu poslovanja za 2020. godinu kako bi godišnji program poslovanja za 2021. godinu, odnosno trogodišnji program poslovanja za 2021-2023. godinu planirali na realnim osnovama. program poslovanja javnih preduzeca

Javna i javna komunalna preduzeća koja su donela program poslovanja za period 2020-2022. godine imaju obavezu da te programe revidiraju. program poslovanja javnih preduzeca

Agenda

Utorak, 24. novembar 2020.

od 09:00 Prijava učesnika na sistem

10:00 – 10:10
Pero Knežević, Institut za ekonomiju i pravo
Uvodna reč

10:10 – 11:30
Stanimirka Mijailović, Iva Pegan Karadžole
Ministarstvo privrede, Sektor za kontrolu nad radom javnih i javnih komunalnih preduzeća
– Analiza poslovanja u 2020. godini
– Ciljevi i planirane aktivnosti za 2021. godinu, odnosno za period 2021-2023. godine
– Planirani izvori prihoda i pozicije rashoda po namenama
– Planirani načini raspodele dobiti odnosno planirani načini pokrića gubitka

11:30 – 12:00 Pauza

12:00 – 13:00
Stanimirka Mijailović, Iva Pegan Karadžole
Ministarstvo privrede, Sektor za kontrolu nad radom javnih i javnih komunalnih preduzeća
– Plan zarada i zapošljavanja
– Kreditna zaduženost
– Planirane nabavke
– Plan investicija
– Popunjavanje obrazaca neophodnih za izradu programa poslovanja i stavljanje na Portal

13:00 – 14:00
Stanimirka Mijailović, Iva Pegan Karadžole
Ministarstvo privrede, Sektor za kontrolu nad radom javnih i javnih komunalnih preduzeća
Pitanja i odgovori

Organizator zadržava pravo izmene predavača i rasporeda

Lokacija održavanja

iep
JAVNE NABAVKE - PRIMENA U PRAKSI
Časopis Javne nabavke – primena u praksi je nastao je kao odgovor na potrebe naručilaca i ponuđača u praktičnoj primeni Zakona o javnim nabavkama. Javne nabavke su oblast kojom se Institut za ekonomiju i pravo bavi još od 2002. godine, odnosno od prvog Zakona o javnim nabavkama koji je donet u Republici Srbiji. Godine iskustva u praktičnoj primeni kroz naše kosultantske usluge, kao i stalno praćenje promena u sistemu javnih nabavki kroz naše stručne skupove, učinile su ovaj časopis prestižnim izdanjem u okvirima stručne literature.
Saznajte više iep
iep
PROSVETNI INFORMATOR
Časopis “Prosvetni informator” nastao je sa idejom da kroz praćenje aktuelnosti u sistemu obrazovanja i vaspitanja, dakle jednog sistema koji se stalno menja i prilagođava novim okolnostima, omogući svima koji učestvuju u procesu obrazovanja i vaspitanja da te promene i isprate, ali i sa željom da ostavi trag o genezi ovog sistema onima koji će tek postati deo ovog vitalnog sistema.
Saznajte više iep
iep
NOVI ZAKON O JAVNIM NABAVKAMA
Novi Zakon o javnim nabavkama ima za primarni cilj usklađivanje sa odredbama novih direktiva EU. Direktive imaju za cilј povećanje transparentnosti i fleksibilnosti postupaka javne nabavke, smanjenje administrativnog tereta korišćenjem elektronskih sredstava i načinom dokazivanja kriterijuma za kvalitativni izbor privrednog subjekta (Izjava o ispunjenosti kriterijuma na standardnom obrascu umesto potvrde koje izdaju nadležni organi).
Saznajte više iep
iep
EKSKURZIJE I NASTAVA U PRIRODI
Pred vama je treće izdanje priručnika posvećenog, stalnoj i teško zaobilaznoj temi ekskurzija i nastave u prirodi. Kao i prethodna izdanja i ovo uzdanje je nastalo kao posledica normativnog uređivanja ove oblasti obrazovanja i vaspitanja. Donošenje novih pravilnika o ekskurziji i nastavi u prirodi samo su povod da se ponovo pozabavimo ovom temom. I da pokušamo da vam na što jednostavniji način prikažemo sve novine koje oni donose. Takođe ćemo vam dati neke od instrukcija u vezi sa finansijskim obavezama škole pri organizaciji i realizaciji ekskurzije i nastave u prirodi. Tu su i neki primeri vršenja javne nabavke za ovu vrstu usluge.
Saznajte više iep
iep
DRUŠTVENO-KORISNI ODNOSNO
HUMANITARNI RAD U USTANOVAMA
OBRAZOVANJA I VASPITANJA
Istraživanja, kao i raznovrsna iskustva iz prakse ukazuju da same ocene iz vladanja, kao i različite vaspitne i vaspitno-disciplinske mere koje su na raspolaganju školi nisu dovoljno efikasne i ne dovode u onoj meri u kojoj je potrebno do pozitivne promene ponašanja učenika. Nekada nemaju bilo kakvo pozitivno dejstvo, a dešava se i da deluju sasvim suprotno-utvrđuju nepoželjno ponašanje učenika i ono se ponavlja, a sve mere (od najblažih do najoštrijih) koje su na raspolaganju primenjuju se bez odgovarajućeg efekta.
Saznajte više iep
iep
UPRAVLJANJE OTPADOM
U USTANOVAMA OBRAZOVANJA
I VASPITANJA
Otpad je nužni proizvod ljudske aktivnosti, a upravljanje otpadom, kao zbir aktivnosti od prikupljanja preko transporta, obrade i uklanjanja, zajedno sa praćenjem i regulacijom, pokazuje se kao dobar pravac odgovora na ove izazove. Pristupi upravljanja otpadom zavise od razvijenosti država, same sredine koja generiše otpad (urbana ili ruralna), vrste otpada (industrijski, biološki…) i tako dalje. Cilj upravljanja otpadom jeste da ublaži, ako ne i da u potpunosti eliminiše negativne efekte.
Saznajte više iep
iep
STANDARDI KVALITETA RADA USTANOVE
VREDNOVANJE KVALITETA RADA USTANOVE
Prvi Pravilnik o standardima kvaliteta rada ustanove objavljen je u „Službenom glasniku RS”, br. 7/2011 i dopunjen u br. 68/2012. Standarde kvaliteta rada škola doneo je Nacionalni prosvetni savet krajem 2010. a primenjivani su od februara 2011. Standarde kvaliteta rada predškolskih ustanova doneo je Nacionalni prosvetni savet sredinom 2012. godine, a primenjivani su od 26. jula 2012. Već sa donošenjem ovih standarda, postojao je plan o njihovom praćenju i prikupljanju svih potrebnih dokaza o njihovoj primenjivosti u praksi a samim tim i o potrebi njihovih izmena i dopuna, odnosno reviziji.
Saznajte više Standardi kvaliteta rada ustanove
iep
LICENCA ZA DIREKTORE
STALNO STRUČNO USAVRŠAVANJE
Princip stalnog stručnog usavršavanja odavno je usvojen, a od zaposlenih u ustanovama obrazovanja i vaspitanja se očekuje da svoja znanja, veštine i kompetencije nadograđuju u skladu sa potrebama sistema.
Saznajte više iep
iep
SEKRETAR USTANOVE
PRAVA, OBAVEZE I ODGOVORNOST
U brošuri je, na malom prostoru, sadržano sve što treba da znate o pravima, obavezama i odgovornosti sekretara. Od normativnog uređenja ovog radnog mesta, preko obaveza u vezi sa početkom školske godine, opštim aktima ustanove, obaveza u vezi sa organom upravljanja, direktorom i zaposlenima pa do odgovornosti sekretara i odnosu sa direktorom ustanove, u ovoj brošuri su obrađeni svi aspekti ovog radnog mesta.
Saznajte više sekretar ustanove

Elektronska prijava

    Sva polja su obavezna.

    Pogledajte još naših savetovanja i seminara