Finansijsko upravljanje i kontrola
26. januar 2021.
Vebinar
Zbog velikog interesovanja – novi termin webinara
Institut za ekonomiju i pravo organizuje webinar kome je tema Finansijsko upravljanje i kontrola. Obaveza uspostavljanja i pune primene finansijskog upravljanja i kontrole je do kraja 2020. godine. finansijsko upravljanje i kontrola u javnom sektoru finansijsko upravljanje i kontrola obuka
Republika Srbija opredeljujući se za proces evropskih integracija ima obavezu da kroz predpristupne pregovore, obezbedi izgradnju efikasnog sistema finansijskog upravljanja i kontrole. Zakon o Budžetskom sistemu RS, član 81. (“Službeni glasnik RS” br.99/11 i 113/17) predviđa da su SVI korisnici javnih sredstava obavezni da uspostave sistem finansijskog upravljanja i kontrole u javnom sektoru. finansijsko upravljanje i kontrola u javnom sektoru finansijsko upravljanje i kontrola obuka
Pravilnikom o zajedničkim kriterijumima i standardima za uspostavljanje, funkcionisanje i izveštavanje o sistemu finansijskog upravljanja i kontrole u javnom sektoru (“Službeni glasnik RS” br. 89/2019) propisuju se zajednički kriterijumi i standardi za uspostavljanje, funkcionisanje i izveštavanje o sistemu finansijskog upravljanja i kontrole kod korisnika javnih sredstava. finansijsko upravljanje i kontrola u javnom sektoru finansijsko upravljanje i kontrola obuka
Primarna odgovornost za uspostavljanje, održavanje i redovno ažuriranje sistema finansijskog upravljanja i kontrole, je na rukovodiocu korisnika javnih sredstava (Službeni glasnik RS” 113/17 i 89/2019). Rukovodilac budžetskog korisnika je „prva i zadnja karika u lancu odgovornosti“ – međutim „lanac odgovornosti“ čine svi rukovodioci unutar organizacione strukture. finansijsko upravljanje i kontrola u javnom sektoru finansijsko upravljanje i kontrola obuka
Webinar je namenjen odgovornim licima kod korisnika javnih sredstava. finansijsko upravljanje i kontrola u javnom sektoru finansijsko upravljanje i kontrola obuka
Član 18. Pravilnika (“Službeni glasnik RS” br. 89/2019) definiše upravljanje nepravilnostima kao bitan deo upravljačke odgovornosti i jedan od ključnih delova sistema finansijskog upravljanja i kontrole. Najvažniji mehanizam izveštavanja o funkcionisanju sistema Finansijskog upravljanja i kontrole i transparentnosti javne uprave predstavlja predaja Godišnjeg izveštaja (GIFUK) – do 31. marta tekuće godine za prethodnu godinu. Novina Pravilnika (“Službeni glasnik RS” br. 89/2019) je Član 20. koji će se primenjivati od 1. januara 2021. godine kojim se rukovodilac korisnika javnih sredstava obavezuje na potpisivanje izjave o internim kontrolama kojom potvrđuje nivo usklađenosti finansijskog upravljanja i kontrole u odnosu na međunarodne standarde interne kontrole. finansijsko upravljanje i kontrola u javnom sektoru finansijsko upravljanje i kontrola obuka
Agenda
Utorak, 26. januar 2021.
od 09:00 Prijava učesnika na sistem
10:00 – 10:10
Pero Knežević, Institut za ekonomiju i pravo
Uvodna reč
10:10 – 11:30
Dr Snežana Maksimović, Institut za ekonomiju i pravo
– Definisanje, svrha i obeležja kvalitetno uspostavljenog sistema FUK-a
– Zakoni i drugi propisi kojima se uređuje FUK
– Usklađenost sa „COSO“ okvirom
11:30 – 12:00 Pauza
12:00 – 13:00
Dr Snežana Maksimović, Institut za ekonomiju i pravo
– Planiranje aktivnosti za razvoj sistema FUK-a
– Metodološki okvir za sprovođenje FUK-a
– Specifikacija pripreme knjige procesa
– Strategija upravljanja rizicima
– Smernice za upravljanje nepravilnostima
13:00 – 14:00
Dr Snežana Maksimović, Institut za ekonomiju i pravo
Pitanja i odgovori
Organizator zadržava pravo izmene predavača i rasporeda
Organizacija
Učesnici seminara mogu dostaviti svoja pitanja organizatoru i pre seminara, do 25. januara 2021. godine putem e-maila office@iep.rs, i na ta pitanja će predavači prvo odgovoriti.
NAČIN VRŠENJA OBUKE:
Obuka će se vršiti online u formi webinara putem Zoom aplikacije. Broj telefona na koji se možete obratiti za sva tehnička pitanja i poteškoće je 064/28-28-257. Pred sam webinar dobićete mejl sa pristupnim linkom i šifrom. Prijava je jednostavna i vrši se u nekoliko klikova. Ukoliko Vaš računar poseduje kameru i mikrofon moći ćete da direktno učestvujete. Ukoliko Vaš računar nema ove mogućnosti, svoja pitanja možete postaviti preko chat forme pisanim putem ili mejlom pre webinara.
KOTIZACIJA
Kotizacija za webinar iznosi 9.000,00 RSD po učesniku (PDV je uračunat).
Detaljnije informacije o skupu možete dobiti telefonom na 011 655 76 31, 011 655 76 32, 011 655 76 33, 065 8019 552 ili mejlom na office@iep.rs.
Lokacija održavanja









HUMANITARNI RAD U USTANOVAMA
OBRAZOVANJA I VASPITANJA


U USTANOVAMA OBRAZOVANJA
I VASPITANJA


VREDNOVANJE KVALITETA RADA USTANOVE


STALNO STRUČNO USAVRŠAVANJE


PRAVA, OBAVEZE I ODGOVORNOST
