ustanove obrazovanja i vaspitanja ustanove obrazovanja i vaspitanja
Ustanove obrazovanja i vaspitanja u Republici Srbiji – aktuelnosti
30. novembar – 3. decembar 2025.
Hotel „Vrnjačke terme”, Vrnjačka Banja
Institut za ekonomiju i pravo organizuje savetovanje posvećeno javnim nabavkama i kontroli javnih finansija. Kao što ste navikli, očekuju Vas zanimljive i aktuelne teme koje će prezentovati vrhunski predavači.
Naša je želja da, kao i do sada, budemo prava podrška u pravom trenutku našim učesnicima i da dugogodišnje iskustvo naših predavača podelimo sa Vama kroz praktičan i jasan pristup u rešavanju svih nedoumica koje imate u okviru predviđenih tema.
Savetovanje je besplatno za pretplatnike na naše časopise “Prosvetni informator” i “Javne nabavke – primena u praksi” za 2025. godinu. Ovo je ujedno i sjajna prilika da o ovim temama porazgovarate sa našim predavačima i dobijete odgovore na sva pitanja koja imate.
POSEBNA POGODNOST: Na dva učesnika iz iste ustanove, treća kotizacija je besplatna
Svoja pitanja možete poslati mejlom na office@iep.rs do 29. novembra 2025. godine. Blagovremeno poslata pitanja imaće prednost pri odgovaranju.
Savetovanje je namenjeno: naručiocima i ponuđačima u smislu Zakona o javnim nabavkama.
Agenda
Nedelja, 30. novembar 2025.
od 14:00
Dolazak učesnika, prijava u hotel
Registracija učesnika, podela materijala
14:00 – 16:00 Ručak
16:00 – 16:30
Miloš Knežević
Izvršni direktor, Institut za ekonomiju i pravo
Vesna Nedeljković
Državna sekretarka u ministarstvu prosvete
Borko Petrović
Državni sekretar u Ministarstvu prosvete
Početak rada, pozdravna reč
Prezentacija programa Instituta za ekonomiju i pravo
16:30 – 18:30
Dr Duško Pejović
Dugogodišnji Generalni državni revizor, Institut za ekonomiju i pravo
Državna revizorska institucija – praksa i primeri iz prakse
– Popis
– Priprema za izradu završnog računa za 2025. godinu
– Priprema plana i programa rada za 2026. godinu
– Javne nabavke – nepravilnosti
19:00 – 21:00 Večera
Ponedeljak, 1. decembar 2025.
07:30 – 10:00: Doručak
10:00 – 11:30:
Sandra Damčević
Direktorka Kancelarije za javne nabavke
Ivana Đenić
Zamenica direktorke Kancelarije za javne nabavke
Planiranje i izrada plana javnih nabavki i plana na koji se ZJN ne primenjuje
Okvirni sporazum
Izmena ugovora – primeri iz prakse
Mišljenja i stavovi Kancelarije za javne nabavke o primeni zakona o javnim nabavkama
11:30 – 12:00: Kafe pauza, osveženje
12:00 – 13:00
Obrad Tadić
PPP Investment, Smart Energy Investment
JPP kao alat za ostvarivanje ciljeva održivog razvoja – primeri i praksa
13:00 – 14:00
Dr Duško Pejović, Sandra Damčević, Ivana Đenić, Obrad Tadić
Panel diskusija, pitanja i odgovori
14:00 – 15:00 Ručak
15:00 – 15:45
Vesna Nedeljković
Državna sekretarka u Ministarstvu prosvete
Prava, obaveze i odgovornosti direktora
15:45-16:30
Branislav Cvetković
Pomoćnik ministra za učenički standard i investicije
Učenički i studentski standard i investicije – aktuelnosti
16:30 – 17:15
Bogoljub Lazarević
Ministarstvo prosvete – sektor za srednje obrazovanje
Inovativne metode u nastavi sa primerima priprema za čas
Uloga školskog odbora, direktora i saveta roditelja u zakonima o osnovama sistema obrazovanja i vaspitanja
18:00 – 20:00: Večera
20:00-00:00: Zabavno veče
Utorak, 2. decembar 2025.
07:30 – 10:00: Doručak
10:00 – 11:30
Hana Hukić
Predsednica Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki
Posebna ovlašćenja Komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki
Praksa i nove odluke Komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki
11:30 – 12:00: Kafe pauza
12:00 – 13:00
Nikola Komšić
Corvers Komšić & Knežević
Izazovi u sprovođenju javnih nabavki inovacija – iskustva EU i planirane promene u 2026. godini
13:00 – 13:45
Hana Hukić, Nikola Komšić
Panel diskusija, pitanja i odgovori
14:00 – 15:00: Ručak
15:00 – 15:45
Jasmina Đelić
Načelnik odeljenja za koordinaciju rada školskih uprava u Ministarstvu prosvete
Osiguranje kvaliteta formativnog praćenja napredovanja učenika
Razvoj sistema samovrednovanja – priručnik i aplikacija
15:45 – 16:45
Ljubica Plavšić
Prosvetni inspektor – Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu Grada Beograda
Ljubica Minić
Prosvetni inspektor – Sekretarijat za obrazovanje i dečju zaštitu Grada Beograda
Prosvetna inspekcija – praksa i aktuelnosti
16:45 – 17:15
Jasmina Đelić, Ljubica Plavšić, Ljubica Minić
Panel diskusija, pitanja i odgovori
17:15 – 17: 30: Završetak seminara, dodela sertifikata
18:00 – 20:00: Večera
20:00 – 00:00: Muzičko veče
Sreda, 3. decembar 2025.
07:30 – 10:00: Doručak
Do 11:00: Odjava učesnika
*Organizator zadržava pravo izmene predavača i rasporeda akreditovani seminar
Materijal za skup
• Časopis “Javne nabavke – primena u praksi” 4/2025.
• Sertifikat o učešću
• Prezentacije predavača
• Reklamni materijal
Organizacija
ORGANIZACIJA ustanove obrazovanja i vaspitanja
Učesnici skupa mogu dostaviti svoja pitanja organizatoru i pre skupa, do 29. novembra 2025. godine, mejlom na office@iep.rs i na ta pitanja će predavači prvo odgovoriti.
REALIZACIJA VEBINARA
Vebinar se realizuje putem Zoom aplikacije. Broj telefona na koji se možete obratiti za sva tehnička pitanja i poteškoće je 0642828257. Pred sam vebinar dobićete mejl sa pristupnim linkom i šifrom. Prijava je jednostavna i vrši se u nekoliko klikova. Ukoliko vaš računar poseduje kameru i mikrofon, moći ćete direktno da učestvujete. Ukoliko vaš računar nema ove mogućnosti, pitanja možete postaviti preko chat forme ili mejlom pre vebinara.
KOTIZACIJA
Kotizacija za seminar/vebinar iznosi 19.990,00 RSD + PDV po učesniku.
Kotizacija za seminar/vebinar za pretplatnike na časopise “Prosvetni informator” i “Javne nabavke – primena u praksi” za 2025. godinu koji su iskoristili gratis/e iznosi 12.990,00 RSD + PDV po učesniku.
Kotizacija za seminar/vebinar za pretplatnike na časopise “Prosvetni infomator” i “Javne nabavke – primena u praksi” za 2025. godinu koji nisu iskoristili gratis/e: BESPLATNO
Kotizacija obuhvata: materijal za skup (časopis “Prosvetni informator” 4/2025, prezentacije predavača, kao i dve kafe pauze.
POSEBNA POGODNOST
Na dva učesnika iz iste ustanove, treća kotizacija je besplatna
PRIJAVA
Učešće se prijavljuje na priloženoj prijavi, mejlom na office@iep.rs. Detaljnije informacije o skupu možete dobiti na isti način.
Lokacija održavanja
Smeštaj
Ucesnici rezervišu smeštaj u hotelu „Vrnjacke terme” mejlom na prodaja@vrnjacketerme.rs
ili telefonom na 062/8091-473 i 036/5155-300
Cene smeštaja u hotelu „Vrnjacke terme”, Vrnjačka Banja
- Smeštaj u jednokrevetnoj sobi iznosi: 49.990,00 RSD
- Smeštaj u dvokrevetnoj sobi iznosi: 39.990,00 RSD
Smeštaj obuhvata 3 puna pansiona, dve muzicke veceri sa neogranicenom konzumacijom pića u trajanju od 4 sata, korišcenje Spa & Wellness centra, besplatan parking.

