Kontrola i rad korisnika javnih sredstava u Republici Srbiji
– Kontrola Državne revizorske institucije
– Javne nabavke – godinu dana primene u praksi
– Praksa Republičke komisije za zaštitu prava
Hotel “Vrnjačke terme”,
Vrnjačka Banja
18-20. avgust 2021.
Kontaktirajte nas

Ukoliko imate bilo kakvo pitanje, slobodno nas kontaktirajte. Naši zaposleni će Vam ubrzo odgovoriti.

Poštovani, Institut za ekonomiju i pravo želi da Vas pozove na savetovanje posvećeno kontroli i radu korisnika javnih sredstava u Republici Srbiji. Procenili smo da je vreme da nakon godinu dana sagledamo efekte primene važećeg Zakona o javnim nabavkama kroz prizmu Kancelarije za javne nabavke i Republičku komisiju za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki, budući da ove dve institucije imaju sveobuhvatan pregled ove oblasti. Ne manje važan deo rada javnog sektora čini i kontrola Državne revizorske institucije, tako da se nadamo da ćemo ovim savetovanjem uspeti da dobijemo zaokružen pregled, ali i da ponudimo rešenja za probleme sa kojima se susrećete u praksi.

Savetovanje je namenjeno odgovornim licima kod korisnika javnih sredstava.

Prvi deo savetovanja je fokusiran na praktičnu primenu Zakona o javnim nabavkama kroz radionicu koja je posvećena radu na Portalu javnih nabavki, ali i iskustva iz prakse tokom prvih godinu dana primene novog Zakona o javnim nabavkama. Takođe ćemo predstaviti i praksu Komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki u prvih godinu dana primene novog Zakona. I ovaj segment će biti praćen će učesnici imati prilike da se konsultuju i postave pitanja našim predavačima. Kontrola i rad korisnika javnih sredstava

Drugi deo savetovanja posvećen je utvrđenim nepravilnostima Državne revizorske institucije u pitanjima javnih nabavki, obračuna plata kao i upravljanja obavezama i imovinom nakon čega sledi okrugli sto na kome će učesnici imati prilike da se konsultuju i postave pitanja.

Sreda, 18. avgust 2021.

od 10:00: Dolazak učesnika, prijava u hotel
12:00 – 18:00: Registracija učesnika, podela materijala
15:00 – 16:00: Ručak

16:00
Miloš Knežević
Institut za ekonomiju i pravo

Početak rada, pozdravna reč

16:00 – 17:00
Inosav Kovačević
Pomoćnik direktora Kancelarije za javne nabavke

Radionica: Rad na Portalu javnih nabavki – primer iz prakse

19:00 – 21:00 Večera

Četvrtak, 19. avgust 2021.

07:00 – 09:00 Doručak
09:00 Početak rada

09:00 – 09:45
Sandra Damčević
Direktor Kancelarije za javne nabavke

Ivana Đenić
Zamenik direktora Kancelarije za javne nabavke

Inosav Kovačević
Pomoćnik direktora Kancelarije za javne nabavke

Zakon o javnim nabavkama: Godinu dana primene – iskustva iz prakse

09:45 – 10:30
Sandra Damčević
Direktor Kancelarije za javne nabavke

Ivana Đenić
Zamenik direktora Kancelarije za javne nabavke

Inosav Kovačević
Pomoćnik direktora Kancelarije za javne nabavke

Zakon o javnim nabavkama: Godinu dana primene – iskustva iz prakse

10:30 – 11:15
Hana Hukić
Predsednik Komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki

Republička Komisija za zaštitu prava – godinu dana primene Zakona o javnim nabavkama

11:15 – 12:00
Hana Hukić
Predsednik Komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki

Primeri iz novije prakse Komisije

12:00 – 12:30 Kafe pauza, osveženje

12:30 – 14:00
Hana Hukić, Sandra Damčević, Ivana Đenić, Inosav Kovačević
Okrugli sto-
konsultacije i pitanja za učesnike (individualni/grupni razgovori sa predavačima po temama)

14:00 – 16:00 Ručak
20:00 – 00:00 Svečana večera, muzičko veče

Petak, 20. avgust 2021.

07:00 – 09:00 Doručak
09:00 Početak rada

09:00 – 09:45
Dr Duško Pejović
Generalni državni revizor

Utvrđene nepravilnosti u postupcima revizije
– Javne nabavke

09:45 – 10:30
Dr Duško Pejović
Generalni državni revizor

Utvrđene nepravilnosti u postupcima revizije
– Obračun plata

10:30 – 11:15
Dr Duško Pejović
Generalni državni revizor

Utvrđene nepravilnosti u postupcima revizije
– Upravljanje obavezama
– Upravljanje imovinom

11:15 – 11:45 Kafe pauza, osveženje

11:45 – 13:00
Dr Duško Pejović
Generalni državni revizor

Okrugli sto- konsultacije i pitanja za učesnike (individualni/grupni razgovori sa predavačima po temama)

13:00 – 13:30 Dodela sertifikata
Do 15:00 Odlazak učesnika, kasna odjava iz hotela

*Organizator zadržava pravo izmene predavača i rasporeda

Materijal za savetovanje

Časopis “Javne nabavke – primena u praksi” 3/2021,

Prezentacije predavača

Sertifikat o učešću.

Prijavljivanje i naknada

Učesnici savetovanja mogu dostaviti svoja pitanja organizatoru i pre savetovanja, do 16. avgusta 2021. godine putem e-maila office@iep.rs, i na ta pitanja će predavači prvo odgovoriti.

Kotizacija

Kotizacija za savetovanje iznosi 15.990,00 RSD po učesniku (PDV je uračunat). 

Kotizacija za savetovanje za pretplatnike koji su iskoristili gratis/e iznosi 10.990,00 RSD po učesniku (PDV je uračunat) 2021

Kotizacija za pretplatnike koji nisu iskoristili gratis/e: BESPLATNO

Lokacija održavanja

Prijatelji savetovanja

Tate 1
Visan 1
Vinarija 1
Acme 1
BioDez 1

Smeštaj

Učesnici rezervišu smeštaj u hotelu “Vrnjačke terme“, Vrnjačka Banja telefonom na  036 515 5300 ili mejlom na recepcija@vrnjacketerme.rs Kontrola i rad korisnika javnih sredstava

Cena smeštaja: za dve noći-dva puna pansiona (18. avgust-20. avgust 2021.) u jednokrevetnoj sobi iznosi 19.990,00 RSD

Cena smeštaja za dve noći-dva puna pansiona (18. avgust-20. avgust 2021.) u dvokrevetnoj sobi iznosi 14.990,00 RSD

Cena uključuje: korišćenje Wellness & SPA centra – (zatvoreni bazeni, otvoreni bazeni, sauna, slana soba, parno kupatilo, tepidarijum) – produženo korišćenje do 24h; korišćenje tihog wellnessa. Kontrola i rad korisnika javnih sredstava

Elektronska prijava

    Sva polja su obavezna.

    Pogledajte još naših savetovanja i seminara